Firma sídliaca v pensylvánskej Philadelphii dosiahla za kvartál končiaci sa 31. januára čistý zisk vo výške 72,9 milióna dolárov, čo je síce medziročne zhruba o menej deväť percent, ale o šesť percent viac, ako čakal konsenzus trhu. Tržby predstavovali 1,01 miliardy dolárov, teda približne rovnaké číslo, aké dosiahli minulý rok a ako čakali analytici.

Zákazníci reagovali veľmi pozitívne na novú kolekciu skupiny Urban Outfitters, čo viedlo k nutnosti poskytovať menšie diskonty a viedlo k rastu marží. Firma podľa slov prezidenta a výkonného riaditeľa Richarda Haynea zároveň verí, že marže by sa mohli ďalej zlepšovať aj v prvom kvartáli. Zároveň sa zákazníci viac priklonili k high-end produktom pod značkou Free People.

Určitým problémom, a týka sa to aj konkurencie, je, že sa neobjavil žiadny nový trend v móde, čo je jednou z príčin, prečo tržby skôr stagnovali. Prispela k tomu aj skutočnosť, že spotrebitelia dávajú viac peňazí na elektroniku či na zážitkové veci. Na druhej strane neodevné veci ako obuv či kozmetika Urban Outfitters sa predávali celkom dobre.

Mnoho brokerov zvyšovalo po hospodárskych výsledkoch a najmä po vyhláseniach firmy, že marže by mohli ďalej zlepšiť cenové ciele. Oceňujú aj dobrý manažment nákladov a zlepšenie biznisu značky Anthropologie. Z 35 analytikov, ktorých mapuje Bloomberg, tretina drží nákupný rating firmy, zvyšok rating „podrž“. Žiadny analytik nemá predajný rating.