Najnovšie plány britskej automobilky sú skutočne revolučné. A nejde pritom ani o samotné autá a o nové koncepty. Tentoraz sa značka Aston Martin rozhodla posunúť celkom iným smerom a po prvý raz zacielila na realitný trh. Podobne ako pri autách aj v tomto prípade pôjde o prémiovú ponuku s jedinečnými výhľadmi na oceán a so súkromnými službami.

Príbeh rastu

V spolupráci s developerom G&G Business Development sa Aston Martin zavŕtal takpovediac do zeme v metropole Miami, aby pripravili základy na 66-podlažnú budovu s apartmánmi. Projekt prestížnej značky by sa mal dokončiť v roku 2021 a okrem jedinečného dizajnu bude ponúkať 391 kondomínií vrátane siedmich penthousov a duplex penthousov. Všetky s vlastnými bazénmi. Ceny sa podľa prvých odhadov budú pohybovať od 600-tisíc do 50 miliónov a budú lákať najmä bohatú klientelu zo sveta. Samozrejme, ideálne aj klientov značky Aston Martin z automobilového sveta.

„Aston Martin je na rastovej vlne naprieč Spojenými štátmi,“ povedal šéf marketingu Simon Sproule na úvodnom ceremoniáli. „Bytový projekt tvorí dôležitú súčasť tohto príbehu o raste a našej túžby priniesť našu značku novému publiku na celom svete“.

Pionieri marketingu

Bytový komplex je jedným z najväčších projektov značky Aston Martin zahŕňajúci aj projekt Neptune. Ide o luxusný koncept miniponorky, ktorý predstavili nedávno. Rezidencie Aston Martin v Miami, podobne ako iné aktivity a projekty značky v jachtách, kabelkách či v detských kočíkoch, predstavujú značný príjem. Zároveň sa takto rozširuje povedomie značky ako aj klientska báza naprieč celým svetom.

/data/MediaLibrary/articles/12419/aston-miami.jpgzdroj: Aston Martin

Pre klientov je zároveň príjemné môcť sa so svojou obľúbenou značkou prepojiť aj v iných oblastiach. To pochopili už viaceré značky ako Porsche či BMW, ktoré majú okrem áut celé série doplnkov na bežné použitie. Do výstavby vlastného mrakodrapu sa však popri Porsche púšťa jedine Aston Martin a môže tak byť pionierom v tejto oblasti marketingu a biznisu zároveň.

Jedinečný dizajn

Interiér bytového domu navrhne dizajnérsky tím Aston Martin vedený Markom Reichmanom s prvkami, akými sú uhlíkové vlákna či jedinečné kľučky dverí.

Exteriér bude rovnako extravagantný. Sklená a oceľová konštrukcia v tvare plachty navrhnutá spoločnosťou Revuelta Architecture a Bodas Miami Anger ponúka priamy prístup do jachtárskeho prístavu a ponúkne vybavenie vrátane wellness, kín, umeleckej galérie a virtuálnej golfovej izby medzi 52. a 55. poschodím.

Aston Martin chce zacieliť na rovnakú klientelu ako značka Porsche, ktorá už má svoju 60-poschodovú vežu na Sunny Isles Beach. Okrem iného v nej poskytuje výťah pre autá až do apartmánu.